Michelle Williams ponovo je lice LV kampanje, i to za kolekciju torbi, aktuelne sezone jesen/zima 2014. Nežne fotografije kojima dominiraju nežne nijanse bež i roze, napravio je Peter Lindberg.
Glumica na fotografijama drži Louis Vuitton Capucine i Lockit torbe u pastelnim tonovima, dok je posebno upečatljiva njena platinasto plava kosa, koja savršeno zaokružuje ovaj sentimentalni Louis Vuitton look.
„Serija portreta nagoveštava ženu koja stoji iza identiteta glumice, otkrivajući intrigantanu ravnotežu sile i krhkosti koja je učinila Michelle Villiams ubedljivim izborom za lice Louis Vuittona", rečeno je na konferenciji za štampu.
Aprilsku kampanju Louis Vuitton za prolećnu kolekciju torbi, takođe predstavljala Williamsova, a fotografisao Lindberga, dok je za scenografiju bila zadužena Carine Roitfeld.
„Michelle Williams je esencija stila i pravog pariskog samopouzdanja“, izjavila je modna kuća Vuitton.
Početkom leta, Nicolas Ghesquière predstavio je svoju kolekciju jesenje garderobe za 2014, koja je bila njegova prva za modnu kuću Louis Vuitton. Vrhunski fotografi Bruce Weber, Annie Leibovitz i Juergen Teller su fotografisali četiri žene koje je Louis Vuitton okarakterisao kao savremene herione – glumicu Charlotte Gainsbourg i modele Liyu Kebede, Freju Beha Erichsen i Jean Campbell.
Kampanja, koja je nazvana Series 1, sadrži selekciju priređenih fotografija inspirisanih Ghesquièreovom debitantskom kolekcije za Louis Vuitton. Za ovaj projekat, svaki od fotografa je dobio potpunu slobodu tumačenja njegovog dizajnerskog domašaja i primenu svog jedinstvenog vizuelnog potpisa.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti