Od kada je lansiran (2008), lifestyle sajt glumice Gwyneth Paltrow “Goop” je postao poznat zahvaljujući jednostavnim, zen savetima za zdrav život, feng shui enterijer, putovanja, hranu.

Svojevrstan online dnevnik holivudske glumice koja je na njemu objavila i vest o “conscious uncouplingu” od supruga Chrisa Martina, bio je savršen izvor za sve one koji surfuju netom u potrazi za predlozima tipa “kako da napravite nešto”, “gde da odete”, “šta da vidite”, “šta da probate”.

Moda je na Goopu bila samo jedna od tema, i to ona u manjini, s tek povremenim glumičinim predlozima za stilizovanje i capsule kolekcijama iza kojih su stajale saradnje sa Stellom, Korsom i Diane von Furtsenberg.

Da se u Goopu sprema nešto veliko, pokazala nam je odluka slavne glumice da za glavnog direktora sajta postavi Lisu Gersh, ženu koja je bila izvršni direktor kompanije u vlasništvu Marthe Stewart Living Omnimedia.

Prva odluka koju je Lisa donela je bilo proširenje poslovanja sajta na e-prodaju.

“Goop je već odavno brend. I vreme je da se tako i postavi,”izjavila je Lisa koju je prema navodima iz medija Gwyneth upoznala preko zajedničkog ličnog trenera, Tracy Anderson.

Kako je najavljeno ispred Goop-a, na sajtu će se u narednih godinu dana pojaviti linija odeće, ali i home kolekcija za dekorisanje, kao i beauty proizvodi.

Ukratko: stiže Goop Apparel!