Ako niste među više od 100.000 pratilaca Instagram naloga @omgliterallydead, odmah se latite dugmeceta + Fallow. Čekamo.

Ovaj profil prati dnevne aktivnosti kostura (ženskog pola?!) po imenu Skellie i najluđa je stvar na društvenim mrežama koju smo u poslednje vreme videli. Koncept i username inspirisani su jednom od najčešćih poštapalica milenijumske generacije „literally“, ili što bismo mi rekli „ali bukvalno“, a osim činjenice da „osoba“ u pitanju… nije među živima, bukvalno, ništa je posebno ne razlikuje od svake prosečne korisnice ove društvene mreže.

Idejni tvorac uzbudljive Skellie, Dana Herlihey, ispričala je za BuzzFeed kako je tačno došlo do svega ovoga:

„Početkom oktobra plastični skelet je stigao u našu kancelariju“, rekla je ona. „Moje kolege su ga odmah zavolele i neko je smestio Starbucks šolju u kosturove ruke i napravio fotku za moj Instagram. Nastavili smo da ga fotkamo i onda mi je pala na pamet ideja da skelet zaslužuje svoj lični profil. Shvatila sam da u tome ima zanimljivog potencijala za savremenu satiru, počela sam sa tim, a na dalje je sve teklo spontano.“

Evo nekih od zanimljivih momenata u životu jednog skeleta: