Jedno je sigurno, kada je na redu Dries van Noten revija možemo da budemo sigurni da ćemo uživati. Jer od svih kreatora koji prikazuju na PFW, ovaj belgijski kreator jedan je od retkih koji drži kontinuitet i oduševljava nas nosivom modom koja smelo se poigrava sa visokom modom.

Za razliku od drugih koji su RTW kolekcije učinile prilično komercijalnim i ready for street style, Dries je RTW podigao na viši nivo oplemenivši svoje modele sjajnim izborom materijala, vrlo otmenom paletom i siluetom koja stoji svim figurama.

Za proleće/leto 2018., Dries je uzeo za highlight kolekcije maramu nastavljajući trend koji smo videli i na još nekoliko revija. Naime, Lacoste je dočekao svoje gošće s maramom na stolici, dok je Rick Owens u vidu bandama marame poslao pozivnice za reviju. Dries je gostima poslao pozivnicu u vidu bele maramice na kojoj je bilo izvezeno vreme i mesto održavanja.

Možda je želja bila da se "pročisti" od prošlosezonske revije kojom je obeležio 100 po redu kolekciju, u kojoj je prikazao retrospektivu svojih printova i krojeva.

Sada nas je dočekala belina prostora i bela pista po kojoj su prodefilovale manekenke odevene u vrlo jesenje boje, na rime usporene verzije Be my baby.

U ovoj kolekciji sve se vrtelo od dužine (što maksi to bolje) i na toliko fotogenične boje. Reviju je otvorila nude slip haljina s prozirnom haljinom koju krase svetlucave trakice. Među prvim izlascima bila je i naša Nataša Vojnović koju smo videli i na reviji Saint Laurenta.

foto: Profimedia

Igra proporcija i dalje je u fokusu dizajnera koji je sve začinio svilenim prekrasnim maramama koje su poslužile ne samo kao razigran momenat kod kožne camel suknje uparene sa crnim džempero, već i kao kimono, majica, tunika. Print je bio veličanstven - jedna suptilna egzotika koja je "umirena" zagasitim, otmenim nijansama. Hriznateme, listovi, apstraktni otisci...

Nude sandale su se smenjivale sa poludubokim čizmicama koje su izgledale kao barokno platno. Od materijala smo videli til, svilu i brokat.