U vremenu velike konkurencije na tržištu u svim područjima, borba za svakog kupca, na svim dostupnim platformama, postaje naša svakodnevica. 

Publikacija BoF tako izveštava o lestvici 100 globalno najuticajnijih brendova, od tehnoloških, pa sve do onih modnih. 

"Interbrand’s Best Global Brands" u obzir uzima finansijsku uspešnost brenda, ali i njegov uticaj na odabire svojih klijenata, kao i sposobnost nametanja visokih cena za premium proizvode. 

Google, Apple i Microsoft čvrsto drže vodeće poziciji, dok se u području mode nametnulo ime brenda Louis Vuitton. Francuska kuća se nalazi na 19. mestu, a napredak su zabeležile kuće Hermès, koja je sada na 32. mestu, kao i Gucci koji je s 52. došao na 21. mjesto.

S druge strane, neki su u odnosu na prošlu godinu nazadovali. Burberry je lošiji za 3 mesta i sada je 86., Prada je lošija za čak 13 mesta i sada je 86., a Ralph Lauren je nestao s liste, dok je prošle godine bio 98. 

S obzirom na dinamiku poslovnog sektora i nužnost stalnog poboljšanja kvalitete i pristupa, za očekivati je da će ova i sledeća godina biti poprilično drugačija.

Izvor: Buro 247.he

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/