Jeremy Scott je uspeo da spoji ono što nikome ne bi retko kome još palo na pamet: modu i simbole McDonald's, a onda nam prikaže ludu, urbanu i high fashion kolekciju. Naklon!  

Čekanje se definitiivno isplatilo (revija je kasnila zbog Katy Perry sat vremena) jer smo videli jednu zabavnu kolekciju u kojoj su dominirali detalji, jarke boje, koža i zlatna koja je po Scottu nova crna.  

Pakovanja pomfrita u pomenutom prehrambrenom gigantu su bila glavna isnpiracija luckastog dizajnera koji je u crveno-žute kombinacije obojio svoje kapute, ogrtače ali i kostime (u stilu klaisčnih Chanel kostima).

Najveću pažnju je izavao slogan na jednom crvenom duksu “Over 20 billion served”, ali i torbica s logom M ( Moschino i Mek) koju je manekeneka prošetala na podmetaču aludirajući na uslugu u restoranu brze hrane. Pored "Meka", Jeremy je bio inspirisan i likom Sunđer Boba pa smo videli blok kreacija i aksesoara u ludom žutom makeoveru s likom iz poznatog crtanog filma.

Nakon “Mek i Boba” bloka videli smo starog dobrog Jeremyja: kratke kožne suknje, lance, signature nakit s logoom, svileni kaputići i beli kožni kostim sa sloganom Cash Cow. 

Massimo Ferretti,  direktor  Moschina je izjavio da je promena bila prekopotrebna jer moda kao i sve ostalo zahteva konstantnu promenu “s vremena na vreme, moda mora da se menja i uzdrma, kao što je Franco Moschino uradio u osamdesetim.”

Rekosmo na startu: Naklon za inovaciju i najzabavniju jesenju reviju ovosezonskog modnog ciklusa!

Kome bi drugome palo na pamet da se poigra sa fast food gigantom? Samo Jeremyju! Internet je doživeo eksploziju komentara!