Hedi Slimane odavno već nema potrebe da se dokazuje kao savršen kreativni direktor Saint Laurenta. On Saint Laurent prostim rečima PRODAJE.
I to ne samo savršenom, moćnom modom već i autentičnim vizuelnim kampanjama koje upravo on snima za brend, marketingom koji uključuje poznanstvo sa velikim brojem muzičkih zvezda koje osećaju i nose njegovu modu i u off duty izdanjima.
Sve to je doprinelo da Saint Laurent postane popularan brend koji ima svoju vernu armiju fanova i obožavalaca koji prate sve što Hedi uradi...
Njegovo proleće je uvek obeleženo rokenrol elementima koji se mahom oslikavaju u smelom i čestom korišćenju kože, nitni i lanaca. Njegove manekenke tako skoro na svakoj reviji izgledaju kao najzavodljivije grupi devojke koje prate aktuelne rok bendove stilizovane u kožne, moto jakne, skinny noge, svetlucave, shiny haljine i razbarušenu, divlju kosu. S minimalnom upotrebom šminke...
U najnovijoj kolekciji Hedi je svoj rokenrol vajb nekako malo "utišao", odnosno odenuo u vintage elemente poput elegantnih slip haljina, kratkih bundica i catchy teksasa komada. Varijacija slip haljina je dominirala dobijajući u nekim komadima grunge momenat ukrašena velvet pačvork detaljima i metaliziranim materijalima ali i glam krznom i perjem.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti