Već je standardna pojava da Victoria uglavnom nosi svoj dizajn, promovisajući ga dnevno ispred paparazza koji nju i njenu porodicu prate u stopu.
Ne postoji reklama u magazinu koju VB brend može platiti, a da se komercijalni učinak može meriti s fotografijama dizajnerke koje svakodnevno osvanu na Daily Mailu, People.com i ostalim portalima.
Kao bivša članica verovatno najpopularnije ženske grupe na svetu, Victoria je i te kako svesna vrednosti besplatne reklame te u svakom trenutku pomno pazi šta će obući.
U zimskoj sezoni naglasak je stavila na odlične kožne čizme s blok potpeticom iz svoje jesenje kolekcije. Ove čizme su trenutno snižene za čak 80 odsto na poznatom prodajnom sajtu Net-a-porter te ih možete kupiti za 370 dolara a dolaze u dve verzije - od glatke kože i s detaljem od imitacije ponijeve dlake.
Crne lepotice Victoria je inkorporirala u jedan krajnje jednostavan, minimalistički outfit. Teget rolka i suknja midi dužine se savršeno uklopila uz crne kožne čizme, koje su se nazirale ispod trikotažne suknje.
Koliko je oduševljena ovim čizmama, Vicky je dokazala pre nekoliko dana u Njujorku, kada je rešila da ponovo ponese svoj dizajn. Beckhamova ih je iskombinovala uz narandžastu rolku i plisiranu suknju sa neobičnim desenom šibica iz svoje nove predjesenje kolekcije.
Izvor: buro247.hr
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti