Štaviše!

Ne samo da nisu isto rangirani, već su određene torbe i do deset puta skuplja od nekih koje moda kuća ima u ponudi.

Takođe, nekima vrednost raste sa vremenom, dok drugima opada, a kada kažemo opada, dešava se da određen model toliko kratko zaživi, da ga se ni požrtvovani modni poklonici nakon par meseci više ne sećaju, sem ako nisu pogrešno procenili situaciju i investirali upravo u taj model.

Pa, ukoliko ste zainteresovani da ozbiljno investirate u modni detalj ove vrste, upoznaćemo vas sa modelima čija "cena" ne opada, već drži jedan zavidan, visoki nivo: 

Hermès: Birkin

Naravno, u pitanju je Birkinka, koja je postala statusni simbol. Jedan od najskupljih prodatih modela jeste onaj u vrednosti od neverovatnih 99.000 dolara, za izuzetno retku tašnu od krokodilske kože. Međutim, ovo je ujedno i jedna od najboljih investicija u svetu mode generalno, Birkinku možete kasnije preporodati po ceni većoj za 130 odsto!

Gucci: Soho 

Jedan od najpopularnijih modela od kada je uopšte i sam brend postao popularan. U pitanju je klasik koji uvek drži istu statusnu vrednost kao i cenu, a polovnu tašnu možete prodati za skoro 90% kupovne cene.

Louis Vuitton: Neverfull 

Louis Vuitton testira kvalitet svojih tašni tako što ih napuni teretom od 3.5 kilograma, zatim ih baca sa visine od pola metra, ne bi li se na ovaj način proverila izdržljivost. S obzirom da je ovaj test uvek prolazan, to objašnjava zašto njihove torbe možete i godinama kasnije preprodati i za 80 odsto kupovne cene.

Fendi: Baguette i Dior: Saddle 

Zahtevi za potražnjom Diorove Saddle tašne, kao i Baguette modela modne kuće Fendi, značajno su porasli, s obzirom da su se trendovi 90-ih vratili na velika vrata modnog sveta, a upravo ovi modeli bili su najnosiviji tokom pomenute ere u fokusu.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/