Njena karijera dostigla je tačku probijanja na tržište kada je sada već davne 2002. godine glumica Halle Berry ponela fantastičnu ogrlicu od dijamanata prilikom dodele SAG nagrada.

Posle toga, nizali su se klijenti kao što je Kim Kardashian, Barbara Streisand, Eva Mendes, Sofia Vergara i mnogi drugi.

Kako je počela Lorraine?

Pre skoro trideset godina, Schwartz je preuzela porodičnu firmu u domenu poslovanja sa dijamantima ali sa malim izmenama - kompaniju je nazvala Lorraine Schwartz Diamonds & Fine Jewelry i promenila način poslovanja dizajnirajući ekstravagantnije modele nakita te pojačala marketing, pristupajući jakim imenima iz sveta šou biznisa.

Vrlo jasno je objasnila ovaj potez koji je podrazumevao da je odustala od tradicionalnijeg načina dizajniranja koje je bilo zastupljeno pre njenog dolaska na rukovodeću poziciju:

"Počela sam da stvaram nakit, onakav kakav bih i ja nosila. Više da bude fanki i zabavan, rekla bih..."

Lorraine je jednom prilikom istakla da se krajnje slučajno našla u krugu slavnih i to kada je devedesetih zatražen prsten za supermodela Iman: "Bili smo jako nervozni i to je bila velika prodaja za nas, jer je u pitanju bio desetokaratni dijamanski prsten."

Njujorčanka je decentnim i skupocenim nakitom uticala i na legendarne izglede slavnih dama.

Podsetimose.

Prilikom dodele Oskara 2009, Angelina Jolie ponela je smaragdne minđuše u vrednosti od 2 miliona dolara, da bi pevačica Beyonce u spotu "Single ladies", nosila upravo njen nakit. 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/