Obeležavanjem 30 godina postojanja, renomirani modni brend okreće američki fudbal na glavačke. Stative su podignute, teren iscrtan i vreme je za okupljanje u duhu ragbija ali uz obavezan modno osvešćen obrt.
“Američki fudbal je oduvek bio moj omiljeni sport i u jesenjoj kampanji se okrećemo ovoj legendarnoj igri u potrazi za inspiracijom”, izjavio je Tommy Hilfiger.
“Dok obeležavamo jubilarnu 30-godišnjicu, ovekovečili smo sve eklektične detalje tipične za ragbi utakmicu – od atletskih pruga do metalik aplikacija uz prepoznatljivu notu sofisticiranosti po kome smo kao brend poznati!“
U jesenjoj kampanji, Tommy Hilfiger se okreće ženskoj kolekciji u želji da se nametne kao ime na koje dame mogu ozbiljno da računaju. Slaveći svoju suštinu “Tommy twist”, ragbisti odeveni u Hilfiger uniformama iz drugog plana udišu život kampanji. Za fotografiju TEAM HILFIGER pobrinuo se Craig McDean, stajling potpisuje Karl Templer, a kreativnu direkciju Trey Laird iz firme „Laird + Partners“.
U kampanji koja je nastala u Monterey Parku u Kaliforniji, glavnu ulogu tumači supermodel Behati Prinsloo, brend ambasador već drugu sezonu za redom, zajedno sa grupicom dobro poznatih lica iz prethodnih kampanja kao što su - Julia Hafstrom, RJ King i Miles McMillan, ali i novih imena poput Bruno Fabre, Nate Gill i Simona Nessman.
Frizure je uradio Malcolm Edwards, dok se za šminku pobrinuo Mark Carasquillo.
Obuća u ovoj boji preuzima tron: Saznajte koju nijansu dizajneri predlažu umesto crne za proleće 2025.
Počeo je Sanremo 2025: Prvo veče obeležili su odlični muzički nastupi i vrhunska moda
Zaboravite na torbe preko ramena: Sudeći po modnim pistama, bowling model biće glavni hit za proleće 2025.
Otkrili smo game-changer u skincare rutini? Donosimo sve o oil pullingu - metodi čišćenja lica koja je hit na mrežama
Da li su oni novi influenseri? ELLE istražuje zašto danas više verujemo uticajnim modnim komentatorima na Instagramu