Obeležavanjem 30 godina postojanja, renomirani modni brend okreće američki fudbal na glavačke. Stative su podignute, teren iscrtan i vreme je za okupljanje u duhu ragbija ali uz obavezan modno osvešćen obrt.
“Američki fudbal je oduvek bio moj omiljeni sport i u jesenjoj kampanji se okrećemo ovoj legendarnoj igri u potrazi za inspiracijom”, izjavio je Tommy Hilfiger.
“Dok obeležavamo jubilarnu 30-godišnjicu, ovekovečili smo sve eklektične detalje tipične za ragbi utakmicu – od atletskih pruga do metalik aplikacija uz prepoznatljivu notu sofisticiranosti po kome smo kao brend poznati!“
U jesenjoj kampanji, Tommy Hilfiger se okreće ženskoj kolekciji u želji da se nametne kao ime na koje dame mogu ozbiljno da računaju. Slaveći svoju suštinu “Tommy twist”, ragbisti odeveni u Hilfiger uniformama iz drugog plana udišu život kampanji. Za fotografiju TEAM HILFIGER pobrinuo se Craig McDean, stajling potpisuje Karl Templer, a kreativnu direkciju Trey Laird iz firme „Laird + Partners“.
U kampanji koja je nastala u Monterey Parku u Kaliforniji, glavnu ulogu tumači supermodel Behati Prinsloo, brend ambasador već drugu sezonu za redom, zajedno sa grupicom dobro poznatih lica iz prethodnih kampanja kao što su - Julia Hafstrom, RJ King i Miles McMillan, ali i novih imena poput Bruno Fabre, Nate Gill i Simona Nessman.
Frizure je uradio Malcolm Edwards, dok se za šminku pobrinuo Mark Carasquillo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti