Američki modni classic Levi's lansirao je globalnu brend kampanju za žensku denim kolekciju u sezoni jesen/zima 2015.
Kampanja izgrađena oko krilatice "Live in LEVI'S", u centru pažnje ima globalnu umetnicu, višestruku dobitnicu Grammy nagrada, pevačicu i tekstopisca, producenta i aktivistu, Aliciju Keys, koja će svoj jedinstveni glas i stil staviti u službu brenda za debi njihove nove Transformational ženske denim kolekcije.
Popularna denim kompanija će u prvi plan istaći njen lični stil, dok će pesma "28.000 days" biti ekskluzivni soundtrack kampanje.
“Kada ste autentično svoji, onda ste predivni i moćni. Shvatila sam da sam u srcu prava jeans devojka. Najviše samopouzdanja imam dok nosim jeans“, izjavila je Alicia Keys.
Više od 8 decenija, žene su nosile farmerice poznatog brenda kako bi se osećale jakima i punim samopouzdanja, ali i kako bi izrazile sopstvenu originalnost i stil. Tokom prvih 80 godina, Levi's je bio opsednut izradom savršenog para farmerki za žene. Brend koji je izumeo originalni Blue Jeans daleke 1873. i legendarni 501, stvorio je i prvi plavi denim za žene 1934. godine, što je modu promenilo zauvek.
Za jesen 2015, brend je upregnuo sve znanje u kombinaciji sa inovacijama i relevantnošću mukotrpnog istraživanja među fanovima širom sveta kako bi stvorili transformativnu žensku kolekciju jeansa ukorenjenu u ključnim krojevima, stilovima i detaljima koje žene žele.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti