Kety će se na malim ekranima i štampanim medijima pojaviti u globalnoj kampanji koja slavi novogodišnji i božićni duh, sa puno radosti i zajedništva tokom praznika. Premijera kampanje je najavljena za novembar 2015. godine.
"Švedski brend je bio jedno od mesta na kojima sam prvo počela da kultivišem svoj lični stil. Tokom godina sam nastavila da volim uklapanje H&M odeće u svoju garderobu. Jedan od razloga zbog kojih volim praznike je taj što mogu udobno i slatko da se obučem, što švedska modna kuća uspešno omogućava svakom budžetu. Jedva čekam da vidite svet koji smo stvorili sa Jonasom Åkerlundom i Danom Jacksonom,“ izjavila je pop zvezda.
Kety Perry je globalna superzvezda, prva umetnica koja je premašila 75 miliona digitalnih preuzimanja i top Twitter zvezda sa 72 miliona pratilaca. Ona je jedina umetnica ženskog pola čijih je 5 pesama sa istog albuma bilo na prvom mestu Bilbordove top liste („California Girls“, „Teenage Dream“, „Firework“, „E.T.“ i „Last Friday Night“), i jedina umetnica ikada sa dva videa („Roar“ i „Dark Horse“) koji imaju preko milijardu pregleda na sajtu Vevo.
Trenutno je na turneji „Prismatic World Tour“ po Evropi, Aziji i Južnoj Americi.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti