Instagram? Marant? Adidas?
Naime, kompanija CoolBrands koja se specijalizovala za analizu brendova koji postoje na tržištu i njihovu popularnost jedanput godišnje zumira "hot" brendove nakon čega objavljuje listu najkul brendova na svetu.
Kad kažemo brendova, onda ne mislimo samo na modne kuće već na brendove iz svih mogućih industrijskih sfera. Od modnih najbolje kotiran na ovogodišnjoj listi je engleski Alexander McQueen koji je zauzeo visoko 6 mesto, čak dva ispred francuskog rivala, luksuznog Chanela.
Naravno, prvo mesto je pripalo IT gigantu, kompaniji Apple dok je drugo mesto zauzeo Ray-Ban, brend najkul naočara na svetu.
Prilikom analize vodilo se računa o autentičnom i prepoznatljivom dizajnu, stepenu poželjnosti na tržištu, inovativnim elementima brenda a u žiriju su se našli Caroline Rush, izvršna direktorka British Councila, Kelly Hoppen, dizajnerka enterijera i modni dizajneri Julie Macdonald i Melissa Odabash.
Među modnim brendovima koji nisu uspeli da se nađu na top 10 listi ali su pri vrhu najkul lestvice su Damaris ( donji veš), Olivia von Halle ( brend spavaćica), Linda Farrow ( kultni brend naočara), Stepher Webster ( dizajner nakita) i Nicholas Kirkwood ( dizajner cipela).
Luksuzan prodajni sajt Net-a-Porter takođe se našao na listi kao i agencija Storm Models koja je otkrila Kate Moss a danas predstavlja Poppy Delevingne i Jourdan Dunn.
Top 10 najkul brendova na svetu:
1. Apple
2. Ray-Ban
3. Glastonbury Festival
4. Nike
5. Netflix
6. Alexander McQueen
7. Instagram
8. Chanel
9. YouTube
10. Aston Martin
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti