Francuska glumica Léa Seydoux ostvarila je svoj debi za brend Louis Vuitton Resort kampanjom SS16.
Lepa glumica poznata je po ulogama u filmovima Blue Is the Warmest Colour (2013), The Grand Budapest Hotel (2014) kao i The Lobster (2015).
Nova kampanje za Pre-AW16 je snimana u zdanju meksičkog arhitekte Luis Barragana. Fotografije potpisuje fotograf Patrick Demarchelier.
Iako je za Leu ovo debi sa Louis Vuittonom, to nije njen prvi izlet u modnom svetu. Ona je ranije bila zaštitno lice za Prada parfem Candy, kao i lice MIU MIU Cruise kampanje za 2014.
"Veoma sam ponosna na pomisao da predstavljam tako jak simbol francuske elegancije, epohalan brend čiji su inicijali prepoznatljivi u celom svetu", izjavila je Lea.
"Izuzetno cenim rad Nicolas Ghesquierea, pogotovo aktuelni. Njegovo neprestano traganje za novim me impresionira."
foto: Instagram / nicolasghesquiere
Da je obožavanje obostrano, mogli smo da vidimo na instagram profilu umetničkog direktora Louis Vuittona.
Ghesquiere objašnjava da se proces kreiranja njegove vizije sastoji iz nekoliko pitanja koje prvobitno postavi sebi.
"Da li sam ovo doživeo ranije? Da li sam ovo već video?, Sebi postavljam ova retorička pitanja koja me zatim dovedu do imaginarnog lika-ona-. Šta ona jede? Kako živi? To je način na koji gradim takvu vrstu priče u glavi."
Priredila : Dunja Sabljić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti