Da se ne lažemo, uvek je bila mrtva trka između dva fotografa u sferi kampanja, ko će biti provokativniji, misteriozniji, intrigantniji. Obojica su naravno svaku kampanju krojili s jasnim i sugestivnim seksulanim insinujacima, ne odustajući od toga da "seks prodaje sveee".

Calvin Klein je još početkom devedesetih uzburkao svet kampanja kada je birajući tadašnje seks simbole poput Kate Moss i Marka Wahlberga fotografisao u provokativnim pozama i prilično obnaženom izdanju.

I kasnije, u njegovom fokusu je bila provokacija i seks.. Pamtimo Jamie Dornana, koji se tek kasnije proslavio ulogom Christiana Greya u ekranizaciji "50 shades of grey", kako je prve manekenske korake imao upravo u Calvin Klein kampanji, pozirajući sav mokar i super hot, odeven tek u kultne CK bokserice...   

Ovoga puta Calvin Klein zvezda i dama koja pozom, stavom aludira na seks je mlada i popularna Kendall koja nije nikakvo nevinašce dok polako stišće grejfruit, prepolovljen na pola, s jasnom asocijacijom na vaginu...  

Druga fotografija je još sugestivnija i provokativnija. Na njoj Kendall oblači jeans naopako, odnosno njegov prednji deo navlači na svoju pozadinu, a zadnji na prednji deo, s fokusom na samu zadnjicu.

Da li može provokativnije od ovog? Teškoo!

U najnovijoj kampanji brenda nije samo Kendall. Tu su i Abbey Lee Kershaw, uslikana u donjem vešu, sve sa rukama uvučenim u pamučne gaćiće i Klara Kristin koja pozira iz ptičje perspektive, okrenuta ka objektivu tako da joj sam aparat "špijunira" donji veš.

Kampanju koja nosi naziv "Erotica" je uslikao Tyrone Lebon, čovek koji je radio kampanje za Celine i Topshop, zajedno u paru sa fotografom Harley Weir.  

Bilo da vam se sviđaju ili ih se gnušate, ova kampanja je još jednom uspela da pomeri granice seksualnosti i da možda postane i najprovokativnija do sada. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija