Mnogi brendovi donjeg veša za svoje kampanje biraju mlade, vitke manekenke. Čak i oni koji su se u poslednje vreme fokusirali na uvođenje plus-size manekenki u industriju, vode računa da njihovi modeli ne budu stariji od 27 godina.
Ali kao i u svemu, postoje i oni drugi koji misle drugačije i to dokazuju celom svetu. Primer za to je Lonely Lingerie, brend iz Novog Zelenda.
Ovaj brend nam je sa ponosom predstavio svoju najnoviju kampanju sa fokusom na žene u 50-im, a mi smo oduševljeni.
Naime, ovaj brend je angažovao Mercy Brewer, manekenku koja je prisutna na sceni još od 1980. Naravno, ona je profesionalac, ali imajte u vidu da Lonely Lingerie ranije u svojim kampanjama predstavljao modele koji su manje zastupljeni u medijima. Primer za to je fantastična kamanja u kojoj se pojavio transrodni model Aurel Haize Odogbo.
Manekenka Mercy je oduševljena što je baš ona lice ove kampanje, a to je objasnila rečima:
"Verujem da je došao trenutak kada počinje da se prihvata lepota starijih žena, sa svim nesavršenostima. Ova kampanja ohrabruje druge dame i navodi ih da prihvate starost kao nešto pozitivno i lepo."
Na sledećoj strani pogledajte fotografije ove kampanje...
Foto: Instagram / lonelylingerie
Foto: Instagram / lonelylingerie
Foto: Instagram / uniquemodelmanagement
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti