Mnogi brendovi donjeg veša za svoje kampanje biraju mlade, vitke manekenke. Čak i oni koji su se u poslednje vreme fokusirali na uvođenje plus-size manekenki u industriju, vode računa da njihovi modeli ne budu stariji od 27 godina.

Ali kao i u svemu, postoje i oni drugi koji misle drugačije i to dokazuju celom svetu. Primer za to je Lonely Lingerie, brend iz Novog Zelenda.

Ovaj brend nam je sa ponosom predstavio svoju najnoviju kampanju sa fokusom na žene u 50-im, a mi smo oduševljeni.

Naime, ovaj brend je angažovao Mercy Brewer, manekenku koja je prisutna na sceni još od 1980. Naravno, ona je profesionalac, ali imajte u vidu da Lonely Lingerie ranije u svojim kampanjama predstavljao modele koji su manje zastupljeni u medijima. Primer za to je fantastična kamanja u kojoj se pojavio transrodni model Aurel Haize Odogbo.

Manekenka Mercy je oduševljena što je baš ona lice ove kampanje, a to je objasnila rečima:

"Verujem da je došao trenutak kada počinje da se prihvata lepota starijih žena, sa svim nesavršenostima. Ova kampanja ohrabruje druge dame i navodi ih da prihvate starost kao nešto pozitivno i lepo."

Na sledećoj strani pogledajte fotografije ove kampanje...

PageBreak

Foto: Instagram / lonelylingerie

Foto: Instagram / lonelylingerie

Foto: Instagram / uniquemodelmanagement

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/