Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesti

Iz Sportine najavljuju: Otvaraju se prve Armani Exchange radnje u Srbiji

Autor Ana Dodig
Autor Ana Dodig

Nove radnje Armani Exchange biće u duhu nove kampanje A|X ARMANI EXCHANGE JZ 17/18 !

Izvor: foto: Promo

Armani Exchange globalno je prepoznatljiv modni brend koji predstavlja mladalačku liniju Armani Grupe s fokusom na italijanski chic unutar ležerne, svakodnevne mode. Armani Exchange kolekcije odeće, obuće i modnih dodataka mogu se pronaći u više od 200 radnji širom sveta, a od jeseni 2017. godine biće dostupne i u Srbiji. 

Poslednja kampanja brenda oslikava mladalački duh linije, dok izbor lica naglašava njihovu specifičnost i odlike: Cara Delevingne, 24-godišnja britanska glumica i model s jakom osobinom koja pršti od energije; Martin Garrix, 21-godišnji holandski DJ, rangiran na broju jedan svetske muzičke scene koji zna što želimo slušati, čak i pre nego što to i sami znamo; za regiju Kine Azije i Pacifika - Li Yifeng, 30-godišnji poznati kineski pevač i glumac koji svakodnevno očarava kinesku publiku.

Svetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrednosti A|X. 

"Za ovu kampanju, želio sam tri lica koja mogu prepoznati individualistički duh A|X, poput romana, na  nekonvencionalan način. Tri različita i iznenađujuća pojedinca, svi kreativni i slobodni u svom izražavanju kog sam želeo ukalupiti u Armani stil. Cara Delevingne ima jaku osobinu, kameleonski je tip koji tumači različite estetike i filozofije; Martin Garrix, koji je sposoban stvarati čaroliju glazbom; I Li Yifeng, višestruko talentovana osoba predana ogromnoj publici. A|X je Armani stil u svom najboljem metropolitan izdanju, slobodnog duha baš poput moja tri glavna lica kampanje'' izjavio je Giorgio Armani.

Description: HyperFocal: 0 Software:Adobe Photoshop CC 2017 (Macintosh) Created: 2017:07:14 10:53:42

Ova kampanja označava temeljni korak u ponovnom pokretanju A|X, koji nastavlja svoj plan proširenja nakon što ga je Armani grupacija u potpunosti preuzela 2014. godine, a koja je deo strategije za reorganizaciju portfelja brendova. Ovo povratno predstavljanje omogućuje brendu da se ponovo pozicionira kao ambasador novog italijanskog streetwear-a.

Description: HyperFocal: 0 Software:Adobe Photoshop CC 2017 (Macintosh) Created: 2017:07:14 10:53:26

Na srpsko tržište Armani Exchange donosi niz atraktivnih, casual i sportskih artikala s naglaskom na outerwear odevne kombinacije, koje će sigurno oduševiti i najzagriženije modne kritičare.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity