Da je ime bitnije od lica dokazala je najnovija kampanja italijanske kuće Missoni.
Naime, jedna od najprepoznatljivih modnih kuća ne samo Italije, već kompletnog sveta koju od osnivanja krasi pečat ručnog rada i živopisan print prepun jarkih boja, za svoju najnoviju kampanju angažovala je Kendall Jenner.
Međutim, na glavnim promo fotografijama lice 22-godišnje modeling zvezde sakriveno je iza šešira oversize šešira ovalnog oblika od meke tkanine u prugicama duginih boja. Samo na jednoj fotografiji lice lepe manekenke je otkriveno ispod šešira koji je trebao da posluži kao "kišobran koji će da je sakrije od jakog sunca Nju Meksika".
U stilu najiskusnijih modela Kendall je pozirala u pistinji odevena u fantastične prugaste haljine i stilizovana u aksesoare koji su ispratili celu kolekciju.
Kampanju je fotografisao Harley Weir u nacionalnom parku Beli pesak (White Sands). Prilično ogoljen ali osunčan prostor poslužo je za jednostavnu scenografiju u kojoj fokus svih treba da bude na pokretu i kreacijama.
I moramo da priznamo, naša pažnja je bila u potpunosti ka modelima, odnosno toj igri prugica, boja i poza u koje je Kendall bila postavljena tokom snimanja.
Za ovu kolekciju Angela Missoni se udružila sa umetnicom Rachel Hayes koja je bila odgovorna za fenomenalna pačvork izdanja koja su u kontrastu sa peskom izgladala toliko živahno, eklektično i zabavno.
Ako ste se pitali zašto je Kendall na većini snimaka potpuno sklonila lice, to je zbog mode. Iz Missonia stiglo je objašnjenje: želeli smo da svi snimci izgledaju malo surealno, mistično i glamurozno, zato smo sakrili lice Jennerove.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti