Na samom početku, kada je ovaj pojam tek počeo da se koristi, on sam se odnosio na top modele, pripadnice visokog društva i poznate dame. Bilo je dovoljno da vas foto-reporteri prate u stopu, da nosite top dizajnerske komade, izgledate nonšalantno a opet i glamurozno pa da dobijete status IT devojke.

Međutim, od ere #MeToo koja se bori protiv iskorišćavanja žena, i to posebno onog fizičkog, postoji jaka volja i želja da se pojam It devojka redefiniše, postavi na malo ozbiljnije i inspirativne "noge".

Britanska dizajnerka Catherine Quin u želji da se ta promena desi, omislila je jednu specijalnu modnu kampanju Women of Purpose, u kojoj su zvezde žene koje su uspele u svom profesionalnom i filantropskom poslu da se izdvoje. Promo fotografije su takođe drugačije od onih koje su tipične za kampanje i prikazuju žene onakve kakve jesu, u prirodnom okruženju, s minimalnom šminkom, bez postprodukcije.

U kampanji su učestvovale tako glumica i aktivistkinja Freida Pinto, borac za prava žena Brita Fernandez Schmidt, spisateljica dramskih komada Polly Stenham, muzičarka Margot, umetnica Martynka Wawtzyniak, režiserka Liza Voloshin i dizajnerke nakita Phoebe i Annette Srephens i dr.  

Uporedo sa kampanjom, lansirana je i kolekcija.

Od prihoda prodaje Quin će odvajati 25 % za neprofitnu organizaciju Women for Women International, koja pomaže ženama na margini društva.   

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/