Za samo četiri sedmice, i to komunicirajući isključivo putem e-mailova, osmišljen je novi logotip britanske baštine na kome su radili Riccardo Tisci i poznati engleski grafički dizajner Peter Saville.
"Peter je sjajan umetnik i veoma sam srećan što sam baš sa njim sarađivao na promeni vizualnog identiteta ove modne kuće sa veoma dugom tradicijom“, kaže Tisci.
Riccardo je istraživajući po arhivi brenda došao do ideje da promeni veoma poznat logotip, a inspiracija za novo rešenje bio je logo iz 1908. godine i monogram Thomasa Burberrya, osnivača brenda.
Grafički dizajner Peter Seville je već veoma poznat po kodnim krugovima a projekat koji ističe kao svoj omiljeni je takođe izmena logotipa za modnu kuću Calvin Klein u saradnji sa Rafom Simonsom.
Da li će poštovaoci dela ove kultne britanske modne kuće reagovati na ovo osveženje pozitivno ili ne, vreme će pokazati ali prve reakcije nisu pozitivne.
Kako se vama dopada novi logo Burberry-a?
Priredio: Igor Jagić
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti