Za samo četiri sedmice, i to komunicirajući isključivo putem e-mailova, osmišljen je novi logotip britanske baštine na kome su radili Riccardo Tisci i poznati engleski grafički dizajner Peter Saville.

"Peter je sjajan umetnik i veoma sam srećan što sam baš sa njim sarađivao na promeni vizualnog identiteta ove modne kuće sa veoma dugom tradicijom“, kaže Tisci.

Riccardo je istraživajući po arhivi brenda došao do ideje da promeni veoma poznat logotip, a inspiracija za novo rešenje bio je logo iz 1908. godine i monogram Thomasa Burberrya, osnivača brenda. 

Grafički dizajner Peter Seville je već veoma poznat po kodnim krugovima a projekat koji ističe kao svoj omiljeni je takođe izmena logotipa za modnu kuću Calvin Klein u saradnji sa Rafom Simonsom.

Da li će poštovaoci dela ove kultne britanske modne kuće reagovati na ovo osveženje pozitivno ili ne, vreme će pokazati ali prve reakcije nisu pozitivne. 

Kako se vama dopada novi logo Burberry-a?

Priredio: Igor Jagić

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/