Jedna od najpopularnijih društvenih mreža već je odavno postala platforma za marketing i promociju, i to ne samo sebe ili sopstvenog brenda već i brojnih drugih modnih kuća, kozmetičkih proizvoda, dodataka za ishranu, aplikacija i ostalog.
Tu dolazimo do influenserki, jednog od najjačih oružja današnjeg marketinga, a veliki broj njih počeo je od svojih objava dobro zarađivati.
I tu naravno ne mislimo na velika poznat6a imena, već i na brojna druga manje poznata imena. Biti influneser više je nego unosno zanimanje, a najbolje od svega je što vam za to zanimanje trud i nije preko potreban.
Agencija Hopper Hq identificirala je 10 najutjecajnijih ljudi na Instagramu, kad je reč o modi, ili kako su oni to nazvali "Instagram Rich List".
U nastavku pogledajte kojih se 10 imena našlo na listi i koliko su plaćeni po objavi:
10. Alexa Chung (3 miliona pratilaca, zarađuje 4500 dolara po objavi)
Posljednjih deset godina ime ove Britanke spominje se uz reči ikona stila ili it djevojka. Dakle, Alexin je uticaj bio jasan i pre pojave Instagrama, ali joj je ova društvena mreža pomogla da osvoji još fanova. Odlično je to i za modnu liniju koja nosi njeno ime, a tajne održavanja popularnosti još je 2013. godine otkrila u svojoj knjizi "It".
9. Aimee Song (4,8 miliona pratitelja, zarađuje 7000 po objavi)
Vlasnica bloga Song of Style bila je jedna od pionirki u ovom području, a kad se dogodila velika migracija s blogova na Instagramu, takođe je bila jedna od prvih. Iako je zapravo stručnjak za uređenje enterijera, njena je prva ljubav moda,zbog čega se uvek može videti u prvim redovima revija na Nedelji mode, a njen je orman pun trendy komada.
8. Frederico Lucia (5,8 miliona pratilaca, zarađuje 8500 dolara po objavi)
Moramo priznati da je većini nas ovaj momak postao poznat tek kao dečko, odnosno budući suprug najpopularnije italijanske blogerke Chiare Ferragni. Međutim, reč je o italijanskom muzičaru, koga za devojku, osim ljubavi, veže i strast prema modi i luksuznim brendovima. Strastveni je sakupljač komada sa potpisom Supremea, a putem svog profila sarađuje sa brojnim modnim markama.
7. Mariano di Vaio (6,2 miliona pratilaca, zarađuje 9000 dolara po objavi)
Ovaj, takođe italijanski bloger odlučio je svoj uticaj unovčiti na dva načina. Osim što zarađuje od objava na svojem profilu, osnovao je sopstvenu modnu marku Mariano di Vaio collection.
6. Camila Coelho (7,2 milijuna pratilca, zarađuje 10,750 dolara po objavi)
Modne, beauty i lifestyle videe ove brazilske blogerke na Youtubeu prati više od 4 miliona ljudi, a dvostruko više uživa u njenim svakodnevnim objavama na Instagramu na kojima može zaraditi i po 10 hiljada dolara.
5. Rosie Huntington-Whiteley (8 milijuna pratitelja, zarađuje 11,500 dolara po objavi)
Još je u svojim Victoria's Secret danima ova britanska manekenka pokazala kako je izuzetno ambiciozna i preduzimljiva. Sarađivala je s brendom Marks & Spencer na liniji kozmetike i donjeg rublja Autograph by Rosie, kao i s brendom farmerica Paige. I dalje vodi uspešnu karijeru modela, okušala se i u glumi, a nedavno je predstavila svoju lifestyle platformu Rose Inc.
4. Gianluca Vacchi (11,5 miliona pratilaca, 16,750 dolara po objavi)
Treći i poslednji muškarac na kisti top 10, također je Italijan, a do ove pozicije bogataša doveo ga je stil života koji uključuje putovanja, skupu odeću, jahte i luksuzne limene ljubimce.
3. Chiara Ferragni (13,3 miliona pratilaca, zarađuje 19,500 dolara po objavi)
Slavna modna blogerica i influenserka bila je jedna od prvih koja je od modnih kuća dobijala pakete odeće na svoj prag, pa čak i pre no što bi se pojedini komadi našli u prodaji. Već je godinama među najuticajnijim pripadnicima svijeta mode, a njen će blog The Blonde Salad naredne godine slaviti 10 godina postojanja. Izgradila je svoje poprilično uspešno modno carstvo, te sada umesto blogerka ispred njenog imena stoji preduzetnica, a u septembru 2017. godine i Forbes ju je proglasio najuticajnijom modnom influenserkom.
2. Emily Ratajkowski (18,2 miliona pratilaca, zarađuje 26,500 dolara po objavi)
Američka manekenka i glumica koja je postala poznata zahvaljujući video spotu za pesmu Robina Thickea "Blurred Lines", svoju je tadašnju popularnost uspela da iskoristi na najbolji mogući način. Usledili su brojni angažmani u modnim časopisima, kao i u kampanjama, ali i saradnje na linijama modnih dodataka i nakita. A nedavno je postala "sama svoj šef" i osnovala brend kupaćih kostima Inamorata.
1. Bella Hadid (18,7 miliona pratilaca, zarađuje 27,000 dolara po objavi)
Jedna od najzaposlenijih manekenki današnjice počela je raditi prije četiri godine, a otad je nosila stotine revija najvećih imena u svijetu mode i krasila desetke naslovnica. Uz to, ponosna je ambasadorica brendova kao što su Dior Beauty, Nike, Tag Heuer i Bvlgari. Zbog njezinog cool stila i predanosti radu postala je miljenica brojnih dizajnerica, poput Virgila Abloha, kojeg naziva svojim prijateljem, a da ju vole i ostale kolegice govori nagrada za modela godine koju je osvojila 2016.
Izvor: buro247.hr
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti