Nakon fijaska u Kini i skandala koji je izazvao buru negodovanja i kritika koje su se tek sada nakon praznika stišale, slavni duo pokazao je da i dalje pravi najživopisnije kampanje, te da u rukavu ima koju "as" kartu, u ovom slučaju sijaset prelepih ambasadorki i lepotica koje će se uvek rado odazvati njihovom pozivu.
Za najnoviju kampanju Stefano i Domenico su tako angažovali dve dive - Monicu Bellucci i Carlu Bruni, te čuvene manekenke Helenu Christensen, Evu Herzigovu i Marpessu Hennink za glavna lica njihove najnovije kampanje koja odiše porodičnim životom i svakodnevnicom u Italiji.
Fotografi koji su učestvovali u prvoj kampanji u 2019. godini (za sezonu spring / summer 2019) su Bruce Gilden, Alex Majoli, Alessandro i Luca Morelli, Branislav Simoncik, Franco Pagetti, Angelo Pennetta te renomirani filmski režiser Giuseppe Tornatore, čuven po filmovima Malena (sa Monicom), Cinema Paradiso i The Best Offer.
Ovo je inače prva kampanja posle skandala u Kini, koji je prilično uticao na ugled i imidž brenda u modnom svetu.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
6 CHIC PARFEMA KOJE FRANCUSKINJE UVEK NOSE U TORBI: Stavite ih na listu ako želite da otelotvorite njihov prefinjen stil
10 NAJBOLJIH ANTI-AGE NAMIRNICA KOJE BOOSTUJU KOLAGEN: Nakon 40. godine pojačajte njihov unos za mlađu i čvršću kožu
ŠTA JE ZAPRAVO LOŠE U ČESTOJ KUPOVINI NOVE ODEĆE? Black Friday je pravo vreme da preispitate šta kupujete i koga pratite
NOVA ZARA HAIR KOLEKCIJA ĆE VAS OČARATI: Glitter In Gold donosi proizvode za pozlaćenu kosu tokom praznika
DA LI SE VAŠA LJUBAV GASI? Ovo su 3 faze koje parovi prolaze pred kraj veze ili braka