Nakon fijaska u Kini i skandala koji je izazvao buru negodovanja i kritika koje su se tek sada nakon praznika stišale, slavni duo pokazao je da i dalje pravi najživopisnije kampanje, te da u rukavu ima koju "as" kartu, u ovom slučaju sijaset prelepih ambasadorki i lepotica koje će se uvek rado odazvati njihovom pozivu.
Za najnoviju kampanju Stefano i Domenico su tako angažovali dve dive - Monicu Bellucci i Carlu Bruni, te čuvene manekenke Helenu Christensen, Evu Herzigovu i Marpessu Hennink za glavna lica njihove najnovije kampanje koja odiše porodičnim životom i svakodnevnicom u Italiji.
Fotografi koji su učestvovali u prvoj kampanji u 2019. godini (za sezonu spring / summer 2019) su Bruce Gilden, Alex Majoli, Alessandro i Luca Morelli, Branislav Simoncik, Franco Pagetti, Angelo Pennetta te renomirani filmski režiser Giuseppe Tornatore, čuven po filmovima Malena (sa Monicom), Cinema Paradiso i The Best Offer.
Ovo je inače prva kampanja posle skandala u Kini, koji je prilično uticao na ugled i imidž brenda u modnom svetu.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti