Uz saglasnost osnivača britanske modne kuće Burberry, Thomasa Burberrya, čuveni print i logo ovog luksuznog brenda prvi put je promenjen nakon dvadeset godina.
U međuvremenu, Burberry je lansirao TB monogram kampanju sa Gigi Hadid u glavnoj ulozi.
Iako je Tisci prvobitno otkrio narandžastu i tamno žutu kao boju printa, za debi kolekcije TB monogram print je prikazan u neutralnoj paleti čokoladno smeđe boje, kestenjasto-braon, bež, sa crvenim prugama na vrhu loga.
"To je simbol koji ne samo da obuhvata Burberry baštinu, već je i savremen", rekao je Tisci o novom izdanju brenda. "Sa ovom kolekcijom sam želeo da proslavim veličinu koju predstavljamo kao brend."
Pogledajte u nastavku slike kampanje:
Gigi Hadid kao "the boy."
Gigi Hadid kao "the man."
Gigi Hadid kao "the girl."
Gigi Hadid kao "the lady."
Nova TB Monogram kolekcija će biti dostupna za kupovinu u odabranim Burberry radnjama širom sveta, kao i online od 22. maja.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti