Olivier Rousteing zna koja je moć uticajnih ljudi.
Jedan od najomiljenijih dizajnera slavnih odavno je počeo maksimalno da se udružuje sa poznatim iz sveta mode, filma i muzike. Svi u modi znaju za #balmaingang koju predvode sestre Kardashian i Jenner. Olivier je bio možda prvi dizajner koji je prepoznao i iskoristio sav taj buzz oko najslavnije rijaliti porodice.
On je takođe neko ko je među prvima "vasksnuo" supermodele iz prve postavke, te na revijama uvek u prvi plan isticao top modele i žene sa oblinama.
Zato nas ne čudi što je za najnoviju Balmain kampanju koja prati lansiranje tri modela torbi francuske kuće - Romeo, Twist i BBag izabrao kao promo lice britansku manekenku, Caru Delevingne.
Osmišljene da budu IT torbe i investicija svih dama koje umeju da prepoznaju kvalitet i dobar dizajn, ove torbe napravljene od crne kože sa upečatljivim krupnim šavom i metalnim lancima, leže uz power female dnk brenda Balmain.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/