Lista je otkrila da drugu godinu zaredom luksuz i moda čine sektor koji se najbrže razvija – nadmašuje čak i tehnologiju – sa prosečnom stopom rasta od 11%.
Utvrđeno je da je zajednička vrednost TOP 9 luksuznih modnih kompanija gotovo 117,784 milijardi dolara.
Najpopularniji i najjači luksuzni brend na svetu je Louis Vuitton, sa procenjenom vrednošću od 32,223 milijarde dolara i rastom od 14% u odnosu na prošlu godinu.
Pored njega, Gucci je zapažen kao najbrže rastući luksuzni brend na svetu, sa stopom rasta od 23%.
Ovo je lista brendova koji su dominirali u luksuznom sektoru prošle godine:
9. Prada – procenjena vrednost brenda 4.781 milijardi dolara. Ovaj brend se našao na 100. mestu na ukupnoj listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.
8. Burberry – procenjena vrednost brenda 5,205 milijardi dolara, zabeležen rast od 4 odsto. Ovaj brend zauzeo je 96. mesto na listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.
7. Tiffany & Co. – zauzeo je 94. mesto na listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.
Ima procenjenu vrednost od 5,335 milijardi dolara, ali i stopu rasta od -5% u poređenju sa vrednošću kompanije u 2018. godini, kada je zauzela 83. mesto među svim svetskim brendovima.
6. Dior – Dior, koji je ove godine bio na 82. mestu među svetskim robnim markama u svim sektorima, ima procenjenu vrednost od 6.045 milijardi dolara i ostvario je rast od 16%.
5. Cartier – Iako je Cartier pao za jedno mesto u ukupnom rangu (sa 67. u 2018. na 68. ove godine), rast kompanije nije opao.
Procenjena vrednost brenda je 8.192 milijardi dolara, sa stopom rasta od 7%.
4. Gucci – 33. najvredniji svetski brend u svim sektorima, procenjena vrednost od 15,949 milijardi dolara i beleži rast od 23%, što ga čini najbrže rastućim luksuznim brendom.
3. Hermès – zauzeo 28. mesto na ukupnoj listi najvrednijih svetskih brendova, procenjena vrednost brenda 17,92 milijardi dolara, uz rast od 9%.
2. Chanel – broj 22 na rang listi najvrednijih brendova širom sveta, procenjena vrendost 22,134 milijarde dolara, uz rast od 11%.
1. Louis Vuitton – procenjena vrednost brenda 32,223 milijarde dolara uz rast od 14%. Zbog toga je Louis Vuitton najvrednija luksuzna marka na svetu, a ujedno i 17. najvrijedniji brend na svetu u svim sektorima.
Izvor: BIZLife
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti