Moderan, elegantan i energičan muškarac jeste onaj koji može da iznese estetiku i vrednosti brenda BOSS, zbog čega su se kreativni direktori ove modne kuće, odlučili upravo za slavnog glumca.
Podsetimo se, Chris sa ovim brendom sarađuje još od 2017. godine kao zaštitno lice parfema BOSS Bottled, a sada se njihova kolaboracija proširila na sve globalne modne kampanje planirane u 2021. i 2022. godini.
"Ponosni smo što sarađujemo sa svetskom zvezdom koja se savršeno uklapa u naš brend. Chris je otelotvorenje moći, uspeha i muževnosti. On predstavlja savremenog muškarca koji je samopouzdan, privlačan i autentičan, a njegova slava doprineće još većem značaju brenda BOSS", izjavili su iz ove modne kuće.
Imenovanje Chris-a Hemswort-a za globalnog brend ambasadora, krije još jedan simboličan razlog. Naime, pored glumačke karijere, Chris je strastveni ekolog koji svoju slavu popularnost koristi kako bi ukazao na zaustavljanje klimatskih promena i zaštitu ugroženih vrsta, zbog čega je postao uzor mladim ljudima širom sveta. Upravo to je pravac koji BOSS planira da sledi u predstojećim modnim kampanjama.
Prva capsule kolekcija sa slavnim glumcem osvanuće na proleće 2021. godine, sa fokusom na održivost u modnoj industriji.
Mi je nestrpljivo iščekujemo – a vi?
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti