Kada je u pitanju velika modna kuća kao što je Givenchy, u kreiranju modnih kampanja uključeno je mnoštvo ljudi: šminkeri, frizeri, stilisti, dizajneri... Međutim, kada je u pitanju nova, ujedno i debitantska kampanja kreativnog direktora ovog brenda, Matthewa Williamsa, to nije bio slučaj. Naime, Matthew se odlučio za nesvakidašnji koncept - da se modeli stilizuju sami, te na taj način pokažu svoj lični stil i karakter.

Jedan od najefektnijih stajlinga osmislila je Kendall Jenner u koralnocrvenoj monohromatskoj kombinaciji, sa pozadinom u istoj boji. Baš kao i u privatnom životu, Kendall je našminkana minimalno, negujući natural look. Između nogu je postavljena blistava Givenchy Antigona tašna iz nove kolekcije.

U drugoj kombinaciji, Kendall nosi oversized tamnozeleni kaput-sako, klasične pantalone i ozloglašeneGivenchy cipele sa tri prsta. Ne treba preskočiti ni elegantnu, CutOut torbicu koja čitavom izgledu daje prefinjeniji ton.

Kendall Jenner, Bella Hadid i Playboy Carti u novoj Givenchy SS21 kampanji
Foto: Profimedia

Bella Hadid nosi moćnu bež haljinu sa izrezima duž leđa i lakata, uparenu sa glomaznim cipelama inspirisanim 90-im godinama. 

Kendall Jenner, Bella Hadid i Playboy Carti u novoj Givenchy SS21 kampanji
Foto: Profimedia

U kampanji učestvuje i američki reper Playboy Carti koji je svoj ekscentričan izgled upotpunio mrežastom majicom bez rukava i kožnom bomber jaknom.

Kendall Jenner, Bella Hadid i Playboy Carti u novoj Givenchy SS21 kampanji
Foto: Profimedia

''Moj ideal je da se odeća ulije u ličnost i stopi sa njom, a ne obrnuto. Na svakom od ovih portreta je autentičan lik, snažno izražen: on je taj koji daje odeći život'', izjavio je kreativni direktor ove modne kuće.

Tekst: Tara Đukić