Da se modna priča može dočarati na potpuno neočekivan način, van okvira klasičnih reklamnih kampanja, pokazao je italijanski denim brend Replay kreativnom saradnjom sa balkanskom zvezdom Senidah.
Reč je o kolaboraciji na najnovijem video-spotu „Replay”, koji je vrtoglavom brzinom postao glavna tema na društvenim mrežama zbog drugačijeg zvuka, ali i neodoljive promene imidža regionalne muzičke dive.
„Senidah pleni ne samo snagom svog moćnog vokala, već i jedinstvenim stilom. Kreativna, autentična i hrabra, ona je oličenje duha našeg brenda. Zaista smo ponosni na zajedničku saradnju”, izjavili su predstavnici ovog modnog brenda kog su pre Senidah promovisali Neymar Jr, Alessandra Ambrosio i Irina Shayk.
Popularna pevačica pretvorila je video u svojevrstan modni šou, pleneći pažnju izrazito ženstvenim komadima iz nove Replay kolekcije. Pastelne boje, razigrani print i lepršavi krojevi ističu Senidinu senzualnu stranu, dok tamni denim, grafičke majice i metalni detalji daju njenom izgledu glam rock vajb.
Najzavodljiviji stajling? Teksas kombinezon koji u potpunosti prati liniju tela zanosne muzičke zvezde. Razbarušena kosa i upečatljivi make-up samo su dodatno naglasili njen seksipil.
Kao kulminacija ove vizuelne poslastice, Senidah se pojavljuje u ružičastom denim outfitu iznad krovova Beograda, koji je poslužio kao savršena modna pozornica na otvorenom.
Kako izgleda kada se spoje muzika i moda, pogledajte u nastavku.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti