Još otkako je serija Euforia ušla u živote svih nas, nismo mogli da prestanemo da gledamo u mladu plavušu. Sama njena pojava nema koga nije oduševila, a samo je bilo pitanje vremena kada će sve modne kuće poželeti baš nju da im bude zaštitno lice.
Pionirka kakva je u svemu, Miuccia Prada jedna je od prvih koja je uzela dvadesetdvogodišnju glumicu za lice svog brenda. U saradnji sa Raf Simonsom, sada co-kreativnim direktorom Prade, dobili smo novu kampanju za proleće/leto čije je zaštitno lice ova glumica i LGBTQ+ aktivistkinja, Hunter Schafer.
Film koji prati kampanju režirao je Xavier Dolan, a glavni akter pored Schaferove je legendarna Pradina torba pod imenom Galliera. Kako se sve više brendova odlučuje da za svoje kampanje unajmljuje filmske reditelje, Dolan je bio logičan izbor koji je uspeo da dočara estetiku italijanskog modnog giganta koji iz sezone u sezonu dobija samo hvalospeve o svemu što plasira na modnom nebu.
U nastavku uživajte u kadrovima Hunter koje je specijalno kreirao poznati reditelj filmova Mommy, Laurence Anyways i Heartbeats.
Priredio: Aleksandar Nastasijević
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti