Sportina Group, najveća modna kompanija u SEE regiji, i najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, u vlasništvu United Grupe, dogovorili su strateško partnerstvo i online prodaju ekskluzivnih svetskih brendova samo na shoppster.com, sa ciljem stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju.
Sportina Group ekskluzivno donosi svetski poznate modne brendove na Shoppster, a partnerstvo dve kompanije otvara novo poglavlje u online ponudi vrhunske mode koja će ubuduće postati dostupnija svim potencijalnim kupcima.
Povodom partnerstva sa kompanijom Shoppster koja je deo United Grupe i čije je poslovanje od osnivanja poznato po visokom kvalitetu usluga i razumevanju navika korisnika, Valentina Savić direktorka marketinga Sportina Group izrazila je zadovoljstvo što će saradnja dodatno osnažiti obe kompanije i svim kupcima prirediti iznenađenje:
„Sportina Group ima više od 30 godina tradicije u spajanju svetskih brendova sa lokalnim kupcima. Veoma me raduje da su nas Shoppster i United Grupa prepoznali i odabrali kao partnera u ovoj ambicioznoj inicijativi stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju. Ne bih mogla zamisliti bolje komplementarno partnerstvo od ovog koje će omogućiti ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, te na taj način stvoriti dodatne vrednosti i ispuniti želje svih naših novih, ali i postojećih kupaca. Moda nisu samo komadi odeće – moda je iskustvo, zajednica, uključenost. U Sportina Group verujemo da upravo sa Shoppsterom i United Grupom možemo zajedno svima približiti najbolje svetske modne stilove, te da zajedno svakom klijentu omogućimo da kupuje kada želi, gde želi i kako želi.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti