Oh Marc, Marc, moda bi bila jedno dosadno mesto bez tebe. Donekle...
Naime, u želji da se poigra opet sa modom, ali i svojim fanovima, Marc Jacobs je odlučio da od svoje prolećne kampanje napravi jedan mali eksperiment!
Svestan činjenice da svi modni zaluđenici koji žele jednog dana da rade u modnoj industriji obožavaju da skupljaju i seckaju magazine praveći raznorazne kolaže, Marc je pozvao sve zainteresovane da "iseckaju" njegove promo fotografije i pokažu svu svoju kreativnost osmišljujući neobične, autentične kolaže.
Krajnji rezultati su maestralni! Kampanja je neobična i puna nekog bunta, prepuna crteža i grafita iza kojih poziraju pravi modeli.
Na nekim fotografijama preko lica modela nacrtane su ruže i neobične karikature. Pravi pogodak ove kampanje je to što su na reklamama modeli različite rase, porekla i različitog starosnog doba. Kao glavne zvezde ističu se Sandra Bernhard i Milk Queen. Zbog svoje autentičnosti i zanimljivosti, ne sumnjamo da će u svetu mode ova kampanja biti najbolja ove sezone.
Kako vi možete da postanete deo Marc Jacobs kampanje? Lako.
Dovoljno je da pronađete neki bilbord, poster kampanje koji već nije prošao umetničku postprodukciju i pustite mašti na volju. Pozirate sami ispred njega, nacrtate preko njega neku šaru, grafit. Zatim se uslikate, okačite tu fotku na Instagram ili Facebook, haštagujete sliku sa #StreetMarc i ko zna možda baš vašu fotografiju Marc uključi u finalnu kampanju.
Priredila: Teodora Andrić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti