U vremenu kada Instagram diktira trendove i kada se veliki broj modnih dizajnera okreće licima koja nisu iz modeling sveta, ali privlače svojim porodičnim ili profesionalnim pedigreom masu ljudi, dočekalo nas je još jedno lepo iznenađenje!!
Naime, britanska dizajnerka i dobra prijateljica Madonne, Stella McCartney je odlučila da novo lice njene poslednje kampanje bude ćerka pop zvezde, Lourdes Leon koja neverovatno podseća na svoju megapopularnu majku!
McCartney je uspela da za kampanju koja prati njen najnoviji parfem POP, obezbedi ne samo 19-godišnju Lourdes već i aktivistkinju Amandu Stenberg, pevačicu Grimes i Kenye Kinski-Jones, ćerku Quincy Jonesa i Nastassije Kinski.
Kampanja je snimljena u pustinji u Kaliforniji, sa minimalnim retušianjem te je Leon skoro pa bez šminke pozirala.
“Znam Lolu (nadimak Madonnine ćerke) od njenog rođenja. Pratila sam njeno odrastanje i drago mi je što je izrasla u prelepu, kreativnu mladu ženu. Presrećna sam što je njena prva modna kampanja baš moja ," izjavila je Stella.
foto: Instagram / Lourdes.Leon
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti