U pitanju je kampanja za kolekciju  jesen/zima 2017. godine koju je snimio čuveni David Sims. U pitanju je kolekcija inspirisana takozvanom tehno generacijom.

Kreativni direktor Dior Homme linije, Kriss Van Assche, često se oslanja na muziku kao glavni izvor inspiracije u svojim kolekcijama, a imidž i lice Dave Gahana se savršeno uklopilo u njegovu novu viziju. 

Inače, dizajner je već ranije angažovao muzičare kao zaštitna lica svojih kampanja, te smo tako već imali priliku da vidimo Boy Georgea i A$AP Rockyja kao zaštitna lica muške linije.

Pored frontmena Depeche Moda u ulozi glavnog protagoniste muške kolekcije našao se i Lucas Hedges, mlada zvezda ostvarenja “Manchester by the Sea”. U paru, ova dva lica odlično predstavljaju identitet modernog muškarca koji je poštovalac subkulture clubbinga.

Pored kožnih rukavica, neizbežnih rolki i crnih odela, u kolekciji su se našle i popularne majice sa natpisima, poput “They should just let us rave.”

Kampanju pogledajte u nastavku.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/