U pitanju je kampanja za kolekciju jesen/zima 2017. godine koju je snimio čuveni David Sims. U pitanju je kolekcija inspirisana takozvanom tehno generacijom.
Kreativni direktor Dior Homme linije, Kriss Van Assche, često se oslanja na muziku kao glavni izvor inspiracije u svojim kolekcijama, a imidž i lice Dave Gahana se savršeno uklopilo u njegovu novu viziju.
Inače, dizajner je već ranije angažovao muzičare kao zaštitna lica svojih kampanja, te smo tako već imali priliku da vidimo Boy Georgea i A$AP Rockyja kao zaštitna lica muške linije.
Pored frontmena Depeche Moda u ulozi glavnog protagoniste muške kolekcije našao se i Lucas Hedges, mlada zvezda ostvarenja “Manchester by the Sea”. U paru, ova dva lica odlično predstavljaju identitet modernog muškarca koji je poštovalac subkulture clubbinga.
Pored kožnih rukavica, neizbežnih rolki i crnih odela, u kolekciji su se našle i popularne majice sa natpisima, poput “They should just let us rave.”
Kampanju pogledajte u nastavku.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti