Kada je Raf Simons debitovao za Calvina Kleina prikazavši svoju mušku i žensku kolekciju u isto vreme, u februaru tekuće godine, slavni belgijski dizajner je uspeo da svoju estetiku spoji sa američkim sportskim minimalizmom koji je već godinama zaštitni znak američkog brenda. Rezultat? Vogue je njegovu prvu CK kolekciju opisao kao aesthetic reboot, odnosno ponovno rađanje sportskih komada u formi ready-to-wear mode.

Odeća ipak nije jedina promena unutar brenda koja se desila dolaskom Rafa na čelo kreativnog direktora. Uz pomoć kasting direktora Ashley Brokaw, Calvin Klein je dobio nove muze i to velikim brojem modele koji su prvi put prošetali ili pozirali za ovaj kultni američki brend.

Calvin je doduše odavno napustio estetiku koja bi prijala jednoj Brooke Shields, koju i ne možemo danas da zamislimo u futurističkim komadima koje je Raf osmislio za brend, ili je pak možda baš i trebao slavnu glumicu da angažuje? Kako god, evidentno je da najnovija kampanja Calvina Kleina sa Juliom Nobis upoznaje sve nas sa novim vizualnim identitetom Kleina koji najviše liči na hibrid Stelle McCartney, Rafa i Alexandera Wanga. Kampanju je fotografisao Willy Vanderperre.

U jesenjoj kampanji fokus je na grupi mladih manekena čije modeling uspehe još čekamo. Tu je Lulu, miljenica Stevena Meisela i Vanderperrea, zatim angolska manekenka Blesnya Minher, Sara Grace Wallerstedt, runway kraljica Leila Goldkuhl, kasirka koja je postala model Dylan Christensen i zvezda kampanja za donji veš - Ernesto Cervantes. 

Modeli su pozirali u pustinji Mojave ispred bilborda na kojima se nalaze slike Andy Warhola prizivajući romantičan Wild Wild West.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/