Poslovni susreti sa italijanskim kompanijama iz sektora nakita koje je organizovala Agencija ITA/ICE, u saradnji sa Nacionalnim udruženjem proizvođača zlatnog i srebrnog nakita i nakita sa dragim kamenjem - Federorafi, Udruženjem koje zastupa interese i pruža usluge zanatskim radnjama i sektoru malih i srednjih preduzeća - Confartigianato i Nacionalnom konfederacijom zanatskih radnji i malih i srednjih preduzeća - CNA, održani su 28. juna u hotelu Hilton.
Susrete su otvorili Nj.E. Luka Gori, Ambasador Italije u Srbiji i direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu i Podgorici, Antonio Ventreska, dok je sastancima prisustvovalo 18 italijanskih firmi iz sektora nakita i više od 50 poslovnih kupaca iz Srbije i zemalja regiona.
Agencija za spoljnu trgovinu i internacionalizaciju italijanskih preduzeća ITA/ICE je vladina agencija koja podržava konsolidaciju i trgovinsko-ekonomski razvoj italijanskih firmi na inostranim tržištima i promoviše privlačenje stranih investicija u Italiju. Kao dinamična, moderna organizacija i uz podršku velikog broja kancelarija u inostranstvu, ITA/ICE obavlja aktivnosti informisanja, podrške, konsaltinga, promocije i obuke za mala i srednja italijanska preduzeća. Zahvaljujući upotrebi najsavremenijih instrumenata promocije i višestrukih kanala komunikacije ITA/ICE kontinuirano radi na afirmisanju izuzetnih usluga i proizvoda Made in Italy u svetu.
„Firme zaista cene način na koji smo pripremili ovaj događaj na kome je bilo prisutno vise od 50 potencijalnih kupaca iz zemalja regiona za 18 prisutnih italijanskih kompanija. Sve pozvane kompanije su prisustvovale događaju, što je prevazišlo naša očekivanja. To nam ukazuje na to da postoji snažna želja za brendom Made in Italy u Srbiji a mi ćemo učiniti sve da vas sa tim brendom upoznamo i unapredimo ga“ – izjavio je direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu i Podgorici, Antonio Ventreska.
Ambasador Italije, Luka Gori, na otvaranju ove manifestacije, podsetio je da je „Italija u 2021. godini udvostručila vrednost svog izvoza u Srbiju u ovom sektoru i zauzela drugo mesto među trgovniskim partnerima Beograda što se tiče nakita i predmeta od plemenitih metala. Još jedna korisna inicijativa za osnaživanje italijanskog prisustva na srpskom trzištu i doprinos jačanju veza imeđu naše dve zemlje.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti