Jedna od vodećih svetskih modnih kompanija H&M Hennes & Mauritz AB (H&M), poznata po modi i kvalitetu po najpovoljnijoj ceni na održiv način, počela je danas sa onlajn prodajom i programom lojalnosti, H&M Member, u Srbiji. Tim povodom, u periodu od 9. do 20. novembra, svi kupci mogu ostvariti 20 odsto popusta na prvu kupovinu kada pristupe ovom programu.
“Izuzetno smo uzbuđeni što u isto vreme pokrećemo i onlajn prodavnicu i H&M Member program u Srbiji. Od sada su moda i inspiracija dostupni svim kupcima, bilo gde u zemlji, što im daje jedinstvenu pogodnost i sjajno iskustvo kupovine. Zajedno sa naših petnaest prodavnica u zemlji, nove opcije predstavljaju značajan korak u omni ponudi H&M-a, a ojačaće i našu osnovnu misiju – omogućiti svima da izgledaju, osećaju se i čine dobro,” rekao je Tomas Estrani, direktor prodaje u H&M-u.
Modna inspiracija, kao i pretraživanje poslednjih trendova, kolekcija i sjajnih ponuda sada su lako dostupni putem internet stranice hm.com i H&M mobilne aplikacije. H&M Member, pored ponude dobrodošlice, daje i mnoge druge pogodnosti. Kupci dobijaju personalizovane ponude, popuste, bonus vaučere, a mogu biti deo specijalnih takmičenja čime ostvaruju dodatne nagrade ili pozivnice za specijalne događaje.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti