H&M sa ponosom predstavlja najnoviju kolekciju iz H&M Innovation Stories platforme, inspirisanu modom šezdesetih godina prošlog veka, koja akcenat stavlja na održivije modne detalje. Mini-haljine i setovi sijaju posebnim sjajem zahvaljujući 100% recikliranim šljokicama, kamenčićima i perlicama. H&M Innovation Re-Enchantment Design Story kolekcija biće u prodaji na internet stranici hm.com od 23. marta.
“Ovom kolekcijom želeli smo da se fokusiramo na progres koji je H&M napravio kada su u pitanju reciklirani modni detalji. Jako je važno da se uzme u obzir dugoročna perspektiva kada je u pitanju održivost, dok u isto vreme agitujemo u korist promena. Porast broja recikliranih materijala od kojih se prave šljokice, perle i kamenčići na 100% u ovoj kolekciji, predstavljaju godine napornog rada i saradnje između više timova u H&M-u, i znamo da će to imati veliki uticaj na buduće kolekcije“, kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savetnica u H&M-u.
Dizajnirana da oponaša blistavu magiju prirodnih kristala i minerala, kolekcija se manifestuje u klasičnim, čistim siluetama u tonovima dragog kamenja. Ključni komadi obuhvataju mini-haljine – smaragdno-zelenu i citrusno-žutu, koje su izrađene od recikliranog poliestera i ukrašene šljokicama napravljenim od recikliranih PET plastičnih boca, i kamenčićima i perlama napravljenim od recikliranih plastičnih polica i kutija. Još jedna mini haljina, biserno-bela, napravljena je od mešavine lana i Livaeco by Birla Cellulose™ viskoze, koja potiče iz sertifikovanih održivih šuma. Denim komadi ukrašeni su kamenčićima, dok mešavina organskog i recikliranog pamuka čine svojevrsni kontrapunkt.
“Ova kolekcija slavi čuda prirode sa predivnim ukrasima koji su dizajnirani da oduševe. Ne samo da su zadivljujući iz modne perspektive, već predstavljaju prekretnicu kada su ukrasi nastali iz održivijih izvora u pitanju, nešto na čemu smo naporno radili da unapredimo u poslednjih osam godina“, kaže Ella Soccorsi, dizajnerka u H&M-u.
O H&M Innovation Stories kolekcijama
H&M Innovation Stories platforma nastala je početkom 2021. godine. Sastoji se od niza tematskih kolekcija posvećenih promovisanju održivijih materijala, tehnologija i proizvodnih procesa. Prethodne teme obuhvatale su animal-friendly modu i alternative materijalima životinjskog porekla, strategije cirkularnog dizajna i tkanine koje ne prave otpad, i održivije metode rada sa bojom. Projekat ide zajedno sa H&M-ovom uslugom iznajmljivanja garderobe, osnovanom 2019. u najvećoj H&M prodavnici u Stokholmu, sa velikim izborom odeće iz prošlih kolekcija Conscious Exclusive. Program iznajmljivanja trenutno postoji u četiri prodavnice, i to u Stokholmu, Berlinu, Londonu i Amsterdamu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti