Zahvaljujući Altaroma kompaniji, na čelu sa Silviom Venturini Fendi, Rim je postao naša druga kuća, ali i centralna modna pista za otkrivanje novih, inovativnih i održivih dizajnera za koje će svet tek čuti.
Četrdeset prvo izdanje Nedelje mode u Rimu okupilo je više od 100 italijanskih brendova i 400 međunarodnih novinara, a iz prvog reda sve je pratila naša web urednica Tara Đukić. U nastavku izdvajamo Elle favorite za sezonu jesen/zima 2023!
SETCHU
Inspirisani transformacijom 2D forme u 3D, drapiranom odećom i voluminoznim siluetama, pobednici prestižnog modnog takmičenja Who’s On Next za 2022. godinu prikazali su kolekciju koja kroz proces eksperimentisanja stvara bezvremene komade. Najbolje za kraj? Simonetta Gianfelici, koja je 80-ih vladala pistama Muglera, Vivienne Westwood i Helmuta Newtona, a koja je ovu reviju zatvorila ne samo kao top model, već i kao glavni skaut za nove mlade italijanske dizajnere.
SAMAN LOIRA
Pročišćenje i preporod: ovo su ključne reči koje definišu kolekciju Imbolc, a koja vezovima, umecima, rukotvorinama slavi prirodu inspirisanu keltskom tradicijom i Danom svete Brigide. Ona se između zimskog solsticija i prolećne ravnodnevnice budi iz hibernacije i obasjava nas svetlošću kao prvim znakom nadolazeće vedrine. Manifest prirode otelotvoren je u paleti boja od crne do jarkozelene - od tame do ponovnog bujanja.
SIMONE MISSANO
„Lepetanje leptirovih krila može da izazove tornado na drugom kraju sveta“, najavljuje Simone Missano na početku revije. Otuda proizilazi kolekcija puna kontrasta i, kako dizajner kaže, haosa koji prožima lepršave, oštre krojeve i žive boje.
LUCIA CHAIN
Memorija apstrahuje, transformiše, precrtava. Mi smo prolazni, trenutni, tečni. Ova kolekcija je spasavanja uspomena i tragova prošlosti, a nostalgičnu atmosferu ovaj italijansko-argentinski brend reprezentuje kroz minimalizam organskih boja, sirove lokalne tkanine i biorazgradivu odeću koja izdržava svaki test vremena.
GENTILE MILANO
Pod nazivom Liberi Cuori (Slobodna srca), ovaj milanski brend inspiriše se modom šezdesetih i osamdesetih godine, ali kroz prizmu generacije Z. Romantičan i retro svet u kom se smenjuju grunge, kič i pop donosi nam svu vrckavost koja nam je nedostajala: perje, perle, ukrase, šljokice i boje sa velikim B!
DENNJ
Prelazak sa ideje o arhetipskoj, ikoničnoj odeći na sam odevni predmet, njegovu nosivost i svestranost bio je najveći izazov koji je je DENNJ želeo da savlada ovom nekonvencionalnom kolekcijom. Inspirisan svojim počecima, modelima od starinskih tkanina i sopstvenim snom koji je levitirao, brend iznova razrađuje tradicionalne mehanizme proizvodnje, strast prema vintage modi, ali i inovacijama.
ARMONI STUDIO
Želeći da oživi koncept jednostavnosti, ovaj brend vraća modu u naš svakodnevni život, čineći je pre svega udobnom i nenametljivom. Nova kolekcija napravljena je od izdrživog vlakna konoplje koja dobro upija vlagu, kao i mirise, ima dobru UV zaštitu, te mikroelektričnost koja stimuliše kožu i podstiče cirkulaciju krvi.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti