Prva kolekcija brenda Luca Luca predstavljena je 1991. godine u Milanu, a samo šest godina kasnije našla je svoje stalno mesto na njujorškoj nedelji mode. Jedinstvene kombinacije boja i naglašena ženstvena silueta predstavljaju glavne adute ovog brenda koji dobija značajnu pažnju medija zahvaljujući, između ostalog, i zvezdama koje redovno sede u prvom redu na revijama i rado nose Luca Luca kreacije na crvenom tepihu.
U prvim godinama nakon otvaranja kompanija je proširila posao na Sjedinjene Američke Države pa je tako 1992. godine otvorila prvi butik na aveniji Madison u New Yorku, a zatim i u Chicagu, Palm Beachu i Bal Harbouru.
Glavna kolekcija namenjena je, ističu u kompaniji, modernoj i sofisticiranoj ženi koja je pritom i naglašeno seksipilna. Upravo takvom imidžu namenjene su izuzetne boje i prefinjeni materijali. Međutim, Luca Luca proizvodi i sportsku odeću, trikotažu i aksesoar.
Od maja 2008. godine kuća Luca Luca je postala sastavni deo grupe Equitum, smeštene u Miamiju, koja ima za cilj izgradnju vrhunskog modnog brenda na globalnoj sceni. Iste godine je osnivač brenda Luca Orlandi postavio za kreativnog direktora Raula Melgozu, talentovanog dizajnera sa Zapadne obale i jednog od najboljih diplomaca sa škole Parsons.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti