Natjecateljski duh usvijetu luksuznih brendova je spiritus movens na putu ka uspjehu, osvajanju što je moguće većeg komada kolača velikog globalnog tržišta. Osim povremenih izvještaja kojima luksuzni konglomerati ukazuju na uspješnost u poslovanju za određeni period sve koji prate ovu industriju posebno vesele izvještaji koje podnose platforme za prodaju luksuzne robe.
Zato je s velikim iščekivanjem dočekan izvještaj tvrtke The Lyst, brenda koji osim što nudi vrhunsku aplikaciju za kupnju stalno ulaže u razvoj moderne tehnologije. Ovom je brendu vjerno na bazi godine više od 200 milijuna kupaca jer u njihovo je ponudi najopsežniji asortiman proizvoda od 17 000 vodećih svjetskih marki i trgovina. Zato je njihovo izvješće o modni kretanjima i popularnosti pojedinih luksuznih brendova od velikog značaja.
Posebno je zanimljivo najnovije izvješće, ono za drugi kvartal 2023. godine koje je na prestižno prvo mjesto službeno najpopularnijih luksuznih brendova postavilo brend Loewe.
Jedna od najstarijih luksuznih kuća, španski je brend koji je pod vođstvom kreativnog direktora Jonathana Andersona doživeo renesansu, popevši se za 13 mesta u poslednjih 12 meseci, i po prvi put zauzeo prvo mesto. U ovom kvartalu, pretraživanja za Loewe porasla su za 19%. Tank top s logoom je najpopularniji proizvod, dok njene pletene košara torbe nastavljaju da beleže rast i glad na globalnom tržištu.
Loewe se pridružuju Prada kao drugi najpopularniji brend drugog kvartala na tržištu luksuznih proizvoda, a slede ih Versace, Miu Miu i Bottega Veneta.
Zanimljivo je za istaći kako se beleži i porast popularnosti mode koju opisuje pojam tihi luksuz, što se pripisuje uticaju serije Succession, te modnom trijumfu Gwyneth Paltrow pred sudom početkom godine. Na TikToku je više od 172 miliona spominja pojam 'quiet luxury' što je dovelo do sve veće potražnje komada kao što su Ginza japanke The Row, mrežaste cipele Alaïa i bejzbolska kapa Loro Piana. Australska marka Posse, sa svojim atraktivnim lanenim komadima i minimalističkom estetikom koju je prigrlila Sofia Richie, ukazuje da tržište prihvata i nove brendove.
Louis Vuitton se popeo za dva miesta i nalazi se na 11. poziciji, s dugo očekivanom debitantskom revijom muške odeće Pharrella Williamsa - i kampanjom, u kojoj glumi trudna Rihanna.
Chanel je svoj komad kolača uhvatio zahvaljujući Met Gala događaju s modnom temom sećanje na Karla Lagerfelda, ekstravagantnom cruise revijom u Los Angelesu, te popularnom F1 majicom koja se prodaje po ceni od 4500 dolara.
U nastavku donosimo listu 20 najpopularnijih luksuznoih brendova za drugi kvartal 2023.
- Loewe
- Prada
- Versace
- Miu Miu
- Bottega Veneta
- Valentino
- Saint Laurent
- Moncler
- Gucci
- Dior
- Louis Vuitton
- Dolce & Gabbana
- Diesel
- Burberry
- Jacquemus
- Balenciaga
- Skims
- Nike
- Fendi
- JW Anderson
Izvor: https://luxurysociety.hr/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti