Odan rokerskim trendovima, John Richmond još uvek uživa u mešanju najrazličitijih materijala i kreiranju urbane garderobe. Uprkos tome što se već nazire nekoliko bora na njegovom licu, još ga smatraju mladim kreatorom jer vrca od kreativnosti i ne prestaje da donosi nove proizvode.
Rođen u Manchesteru 1961. godine, John je završio studije na univerzitetu Kingston u Londonu a u modu ušao radeći honorarno za studija Emporio Armani, Fiorucci i Joseph Tricot.
Njegova prva etiketa nastala je 1984. godine u saradnji s Mariom Cornejo, a 1987. je lansirao liniju farmerki i majica koje su se prodavale po mnogo prihvatljivijim cenama od preskupe glavne kolekcije. Pod nazivom "Destroy", ova linija bila je karakteristična i po tome što su uz svaki par farmerki išli i jakna i pakovanje od osam majica. Klinci po Britaniji su tako svesrdno prihvatili štos da je Destroy uskoro mogla da se takmiči po popularnosti s etiketom John Richmond.
Godine 1995. John je stupio u kontakt s italijanskim preduzetnikom Saveriom Moschillom s kojim je organizovao proizvodnju u Forliju, a njegovu ogromnu distributivnu mrežu iskoristio je da prikaže svoje modele po celom svetu. Za današnji uspeh brenda su zaslužni, slažu se poznavaoci, kako Johnovi modeli tako i visoki kvalitet proizvodnje i snaga Moschillove mreže, a više od svega, uzajamno poštovanje i poverenje koje ovi partneri dele.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti