Rođen u La Rochelle, u Francuskoj, 1921. godine, Laroche je započeo karijeru u jednom ateljeu za proizvodnju šešira. Najveći preobražaj doživeo je 1955. godine kada je posetio Sjedinjene američke države i otkrio metode proizvodnje ready-to-wear odeće. Svoj prvi atelje otvorio je u Parizu, a prva kolekcija je prosto bleštala od jarkih boja kao što su pink, naradžasta, koralna, tirkizna i boja topaza.
I pored toga što je stvarao upadljive kreacije i drske krojeve s dubokim dekolteima i otvorenim leđima, sam Laroche je bio vrlo skroman čovek. Naglašavao je da njegova visoka moda ipak mora da bude i praktična i bio među prvim dizajnerima koji je za američko tržište pripremio i odvojene komade – gornje i donje delove odeće.
Godine 1961. proširio je svoj atelje i uveo prvu ready-to-wear kolekciju. Međutim, Guy je danas najpoznatiji po svojim parfemima – 1966. godine lansirao je Fidji, svoj prvi ženski parfem. Usledili su Drakkar, J'ai Ôse, Drakkar Noir, Clandestine, Horizon i Drakkar Dynamik.
Slavni Laroche je umro u Parizu 1989. godine, u svojoj 67. godini. Jednako čuveni kreatori kao što su Angelo Tarlazzi, Michael Klein i Alber Elbaz su se potrudili da održe kontinuitet i imidž kuće Laroche. U novembru 2007. godine poziciju umetničkog direktora preuzeo je francusko-švedski dizajner Marcel Marongiu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti