Veoma cenjena ne samo kao pevačica već i kao zvezda karakterističnog ličnog stila koji je izgradila zahvaljujući “prirodnom osećaju za eleganciju”, Gwen Stefany je kreirala Love Angel Music Baby iz ljubavi prema dizajnu i modi, ističu na internet prezentaciji brenda L. A. M. B.
“L. A. M. B. predstavlja sve ono što ja volim”, kaže Gwen. “Moj specijalitet je da pomešam staro s novim, a muževno sa ženstvenim. Sviđaju mi se i kontrasti i kontradiktornosti, a kao rezultat se dobija jedan specifičan balans kojim uravnotežavate meke i čvrste elemente.”
Ova modna linija je lansirana 2004. godine i usmerena je prema mainstream publici, dok je druga etiketa – Kawaiiness – konkretnije namenjena ljubiteljima Harajuku devojaka. L. A. M. B. je odraz Gweninog doživljaja kontrasta između glamuroznog stila klasične holivudske zvezde i modernijih uticaja casual uličnog stila.
“Daleko smo odmakli u ovih prvih osam godina”, kažu u brendu L. A. M. B. “ - nešto što je počelo kao kreiranje odeće u Gweninoj kuhinji preraslo je u veliki projekat sa brojnim partnerima.” Gwen očekuje da ovaj brend trajati, “poput semena koje posejete i iz njega izraste nešto zadivljujuće”. Baviće se njime i onda kad “ne bude više želela da stalno bude na točkovima”, kaže pevačica kojoj je “kreiranje oduvek bilo nešto što voli i o čemu sanja”.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti