Početkom godine, tokom Nedelje muške mode u Parizu, Louis Vuitton je predstavio mušku kolekciju za jesen 2024, s potpisom kreativnog direktora Pharrella Williamsa. Revija je spojila modu, umetnost i muziku u jedinstveni spektakl koji je pokrenuo veliki povratak estetike divljeg zapada. Kolekciju, koja će uskoro biti dostupna na prodajnim mestima, sada je najavila sjajna kampanja, u kojoj su estetiku modne piste zamenili stvarni pejzaži, planinski lanci, sneg, prerije, kontrasti i konji.

Već viđena kolekcija, sa brojnim detaljima kao što su kaubojski šeširi, čizme, kaiševi sa naglašenim kopčama, LV torbe... savršeno je uronila u prirodno okruženje, a sve je začinjeno saradnjom sa umetnicima iz Dakotai Lakota plemena, koji su kroz motive ostavili trag i u ovoj kolekciji.

Vredno je napomenuti da su deo ove kolekcije i sunčane naočare 1.0 Millionaires i 3.0 Millionaires, ukrašene prepoznatljivim detaljima američkog Zapada, koje je Pharrell rekonstruisao od izvornog modela nastalog pre čak 20 godina. Kolekcija je privukla pažnju i mnogo pre dolaska u prodaju, kako estetikom tako i raznovrsnošću, te sjajnim imidžom samog kreativnog direktora, što potvrđuju i brojni komentari na društvenim mrežama.