Jesen je godišnje doba koje nam u fokus vraća enterijere, udobnost i cozy stranu življenja u našim domovima.
Novi jastuci, lampe, svećnjaci ili neki veći komadi nameštaja, jesu oni koji će i bez puno reči u naš prostor uneti emociju kojoj težimo. To najbolje zna Zara koja je oduševila novom dizajnerskom saradnjom, ovaj put s Nanushkom, modnim brendom sa sedištem u Budimpešti i brojnim obožavateljima širom sveta.
Saradnja se ne odnosi samo na home design, već pokriva i mušku modu, detalje i nakit, a oduševljava estetičnom kampanjom koju je snimio fotograf Colin Dodgson. Sve je ovo primer pažljivo oblikovanog plana kojim se Zara ističe, a Nanushka približava velikom globalnom tržištu. Kolekcija je dostupna od 28. oktobra, a Sandra Sándor, osnivačica i kreativna direktorica Nanushke, opisala ju je kao "fuziju istočnjačkih i zapadnjačkih uticaja", ostajući verna Nanushkinoj prepoznatljivoj estetici koja je ukorenjena u mađarsko nasleđe brenda.
Home kolekcija nudi raznoliku ponudu predmeta, uključujući ručno oslikanu keramiku, sveće inspirirane totemima, šarmantne stoliće s teksturom mramora, jastuke i tepihe koji eksperimentišu s različitim teksturama i tkaninama. Ovo je ujedno i najava brenda Nanushka za upliv u svet nameštaja i detalja za dom.
Izvor: storybook.hr / ELLE / Tara Đukić
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti