U prethodnim godinama, s ponosom smo pratili uspehe Ninе Seničar na globalnoj (i modnoj) sceni. Pored glamuroznih izdanja na crvenim tepisima, formiranja porodice iz snova i izdavanja prve dečije knjige, rekli bismo i da se dogodila još jedna tiha, ali duboko lična revolucija. I to ne samo u smislu introspekcije, već i kroz osnaživanje drugih – pokretanjem aktivističke kampanje posvećene prevenciji raka grlića materice. Naime, u jednom intervjuu za ELLE, Nina je otkrila da joj je pređašnji period doneo ne samo radost, već i spokoj, smisao i snagu. Možda zato nije slučajno što je upravo ona lice kampanje s.Olivera i za sezonu proleće/leto 2025 – jer ova kolekcija, baš kao i Nina, slavi jednake postulate.
Već više od dve godine, Nina je ambasadorka modne priče koju s.Oliver decenijama neguje, a koja se fokusira na prirodnu lakoću postojanja, eleganciju duha i autentičnost koja dolazi iznutra.
Naime, nova linija prava je oda bezbrižnom duhu leta – tu su fluidne siluete, prirodni materijali i modeli koji čine da se osećamo udobno u svom telu.
Svaki komad nosi lakoću, ali i karakter (posebno istaknuto u detaljima koje revnosno zapisujemo na wishlistu).
Uz njenu neospornu harizmu i snažne poruke koje nesebično deli, nije neobično što smo poželeli da modele koje vidimo u kampanji ponesemo i na obali. Jer postalo je jasno da moda može biti elegantna i bez napora. Baš kao Nina. Baš kao s.Oliver.