U fokusu je bio lični pristup: tim WHITE-a pažljivo je povezivao modne kuće sa odgovarajućim kupcima, stvarajući konkretne poslovne prilike i selekciju ponude prilagođenu svakom profilu.

DSC01947.jpg
Foto: WHITE Resort

Sa porastom od 35% međunarodnih posetilaca, ovogodišnje izdanje privuklo je predstavnike najznačajnijih svetskih prodajnih lanaca i luksuznih hotela – uključujući Saks, Takashimaya, Harvey Nichols, Le Bon Marché, Galeries Lafayette Doha, LF Corp i Rubaiyat.

DSC00973.jpg
Foto: WHITE Resort

DSC01907.jpg
Foto: WHITE Resort

DSC02015.jpg
Foto: WHITE Resort
DSC01982.jpg
Foto: WHITE Resort

Posebnu pažnju privukli su brendovi kao što su Love Stories, Goldish, Be Sunset, Genny Spadea, Teti Milano, Noodlei i Just Hat, koji su predstavili ekskluzivne komade kreirane upravo za ovaj događaj.

WHITE Resort nije bio samo sajam, već pažljivo osmišljeno iskustvo – prostor susreta mode, identiteta i vizije. Među najzapaženijim učesnicima bio je i saudijski brend Rebirth, koji je kroz boho luksuz spojio nasleđe i savremenost.

Ovogodišnje izdanje obeležila je i saradnja sa manifestacijom Gran Canaria Swim Week, što dodatno potvrđuje ambiciju organizatora da stvori međunarodnu mrežu događaja posvećenih plažnoj modi.

DSC02578.jpg
Foto: WHITE Resort

WHITE Resort je pokazao da savremeni modni svet traži više od pukih trendova – traži autentičnost, jasno usmerenje i dijalog. Sledeći korak? Izvoz ovog uspešnog koncepta van granica Italije.