Kolekcija muških satova Dolce & Gabbana je napravljena u Švajcarskoj i sastoji se od 52 modela u tri linije - klasični DG7 sa mrežastom narukvicom, sportski DS5 sa hronometrima i hronografima koje je ispitao Official Swiss Chronometar Testing Institute, i sjajni DG7 Gems ukrašen dijamantima, rubinima, safirima ili smaragdima.

"Muškarac mora da ima sat, to je deo njegovog stila i jedan od retkih aksesoara koji može da nosi. To je bilo ono što nam je nedostajalo", izjavio je Stefano Gabbana za WWD.  Stefano takođe tvrdi da njegov kreativni partner Domeniko Dolce koji je inače veliki ljubitelj satova nije dozvolio da satovi budu "previše blještavi", već napravljeni "s ukusom i nepretenciozno".

Kolekcija satova je logičan potez nakon kolekcije nakita koju su lansirali prošle godine, smatraju oni.  "Nismo se pitali da li je sad pravi trenutak, jednostavno smo osetili da jeste, kao i sa nakitom", objasnio je Domenico. 

Reklamna kampanja sa fotografijama Mariana Vivanca će početi u junu - David Gandy će predstavljati DG7, Adam Senn DS5, a Enrique Palacios DG' Gems. Satovi će moći da se pronađu u 30 odabranih butika po ceni od najmanje $2513.