Svet mode (nikada) ne spava, a naročito ne uoči debija nove cruise 2026 kolekcije kuće Valentino, obavijene misterijom i suptilnom erotikom kasnih časova. Pod kreativnim vođstvom Alessandra Michelea, brend je lansirao svoju novu cruise reklamnu kampanju, nazvanu Nocturne, koja preispituje pojam luksuzne intimnosti, pozicionirajući je na samoj ivici sna i jave.

Centralna figura ovog vizuelnog narativa je niko drugi do Dakota Johnson, nedavno imenovana globalna ambasadorka brenda. Johnson, dugogodišnja muza i saradnica Michelea još iz njegove Gucci ere, proslavila je svoju novu ulogu ovim projektom. Na fotografijama koje potpisuje Marili Andre, Johnson je uhvaćena u trenutku duboke koncentracije - zauzeta telefonskim razgovorom, verovatno sa samim kreativnim direktorom, dok zrači neprikosnovenom holivudskom harizmom u raskošnom enterijeru.

VA906__PR CROPS_SP_01.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

Očekivano, kampanja je daleko više od puke prezentacije odeće; ona je poetska vinjeta međuvremena, kako ga Michele definiše - suspendovani trenutak neposredno pre nego što svest popusti snu. Kroz objektiv, hotel, opisan kao liminalni prostor par excellence, postaje glavna scena. U ovim odajama, gde se intimnost i anonimnost suptilno prepliću, teče priča o paralelnim samoćama i kolektivnom ritualu otpuštanja dnevnih tenzija.

"To je međuvreme, gde granice sna i jave postaju porozne: stvari postaju mekane, reči gube na težini, svetlost prestaje da sudi," poručio je Michele u izjavi, otkrivajući filozofiju koja stoji iza kampanje.

Dakota Johnson nije usamljena u ovom Nocturne univerzumu. Alessandro Michele okupio je eklektičnu i moćnu tribinu savremenih lica te se glumici pridružuju legendarna manekenka i glumica Marisa Berenson, kanadska pevačica Tate McRae, muzičar i producent Dev Hynes, nemačka umetnica Anne Imhof i američka balerina Devon Teuscher. Svi oni, zajedno sa modelima, prikazani su u momentima relaksacije - sklupčani na krevetima, izležavajući se na podu ili sofi - simetrično reflektujući koncept iz lookbooka kolekcije, gde su figure zatečene u blagom neredu noćnog života: sviranju gitare, rešavanju ukrštenica ili pak spavanju.

VA906__PR CROPS_SP_05.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

VA906__PR CROPS_SP_04.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

VA906__PR CROPS_SP_06.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

Ovaj koncept dodatno je naglašen u kratkom video spotu, koji je režirao Renell Medrano. Kroz hotelske hodnike i sobe, uz prateće taktove Chopinovog Nocturna u E-duru, gledalac prati glumce dok se prepuštaju malim, privatnim gestovima. Johnsonova zateže patent zatvarač svoje Valentino haljine pre nego što se spusti na pod, telefonirajući, čime se akcentuje njen status autentične zagovornice Micheleove vizije.

VA906__PR CROPS_SP_09.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

VA906__PR CROPS_SP_07.jpg
Foto: Courtesy of Valentino

Dakota Johnson, koja je i sama izjavila koliko je zahvalna i srećna što se pridružuje Valentino porodici i počašćena što je ponovo uz Alessandra, jednog od najinspirativnijih ljudi koje poznaje, nesumnjivo uliva svežu energiju i kredibilitet brendu. Njen debi u Nocturne kampanji postavlja visok standard za Valentino u post-Picciolijevoj eri, nagoveštavajući da će modna kuća pod Micheleom biti definisana kroz prizmu poetike, kolektivne intimnosti i sofisticiranog promišljanja savremenog života.